czwartek, 20 listopada 2014

Afiliant

Kolejnym programem, który daje niemal niezmierzone możliwości promowania przeróżnych rodzajów produktów w przeróżny sposób z przeróżnych stron to... Afiliant.com.


Ogromną zaletą programu jest to, iż jak to bywa w programach partnerskich, naszą rolą jest pośredniczenie pomiędzy sprzedawcą a klientem. Tutaj jednak w jednym miejscu mamy zebrane ponad 100 dostępnych programów partnerskich pogrupowanych w kategoriach. Możemy wybierać wśród 34 kategorii od produktów finansowych, ubezpieczeń, RTV, edukacyjnych, erotycznych (hmmm ;), motoryzacyjnych.... itd itd. Wśród reklamodawców mamy do wyboru m.in.:
https://ssl.afiliant.com/affskrypt,,57a08,,49ff,,,?u=(http://www.afiliant.com/)




Do promocji produktów możemy do tego wykorzystywać własne strony internetowe, blogi czy też portale społecznościowe takie jak Facebook....

Przejrzysty panel administracyjny, szybkie wypłaty zarobionych pieniędzy i niespotykana w polskich warunkach elastyczność działania sieci – to największe atuty nowej platformy afiliacyjnej Afiliant.com.

Wydawcy zarejestrowani w systemie Afiliant.com mają do dyspozycji narzędzia służące między innymi do generowania linków tekstowych, a także boksów i banerów reklamowych. Użytkownicy mogą też budować własne pule reklam. W odróżnieniu od konkurentów, Afiliant.com jest w całości dziełem polskich programistów. Niezależność od globalnych sieci partnerskich umożliwia elastyczne dostosowanie funkcjonalności platformy do potrzeb użytkowników. System umożliwia generowanie własnych pul reklam – banerów i widżetów o podobnej tematyce lub rozmiarze. W odróżnieniu od konkurencji jest to wyjątkowo proste i zajmie użytkownikowi kilka sekund. Wydawcy mogą w pełni kontrolować wygląd i zakres tematyczny każdej kampanii.

Wydawcy zarabiają według jednego z czterech modeli rozliczeniowych. Każdy z nich bazuje na prostych i przejrzystych zasadach. W modelu PPS (Pay Per Sale) właściciele stron otrzymują prowizję od wygenerowanej sprzedaży. Model PPL (Pay Per Lead) umożliwia zarabianie za wypełnienie formularza. W przypadku modelu PPC (Pay Per Click) prowizję wylicza się w oparciu o liczbę kliknięć na kreację reklamową zamieszczoną na stronie wydawcy. Ostatnie rozwiązanie to model hybrydowy, czyli kombinacja wymienionych wyżej modeli, w którym wydawca otrzymuje pieniądze, jeśli uda się osiągnąć założone wcześniej efekty.

0 komentarze:

Prześlij komentarz