środa, 20 sierpnia 2014

Kolejny blog... kolejny pomysł

Jeden blog... drugi... teraz i trzeci :) Każdy zastanawia się, jak zarobić aby się nie narobić. Gdybyśmy uczciwie przepracowali czas poświęcony na te ideologiczne rozmyślania, zapewne wszyscy stalibyśmy się milionerami. Ja tak samo zacząłem myśleć, co tu zrobić by się nie narobić, ale zarobić. 

Aby dokumentować swoje poczynania, stworzyłem tego bloga, który będzie pełnił rolę także "przypominaczki" co, gdzie, jak, kiedy... Jako, że już kiedyś różne próby podejmowałem, jedna zapał szybko ulatywał i... ostatnio kazało się, że nawet gdzieś tam w jakichś programach partnerskich już jestem pozapisywany. Dochodów jednak brak a wydatki coraz większe :) Trzeba to zmienić :)

Postaram się zatem opisywać tutaj wszystko to, co będę robił by stać się milionerem i kupić sobie wymarzony jacht i miejsce w porcie w Monako. Żona pewnie też się ucieszy. 

Cóż... od czego by tu zacząć. 


0 komentarze:

Prześlij komentarz